Pages

Wednesday 19 March 2014

JUNIEL (With Jung Yong Hwa) - Fool [Easy-Lyrics]


No wa na
chin gu ra nun ma ri o se ke
yo ni ni ran ma ri ok u lyok o
o nak a, cho mu ro
ne mam go bek kal ke
nan jo ha nul ru byol
do ta jul ke
ni ga won ha da myon
mo dun ji i, o nak a
he jul su ga i so o

Oh I Love you, love you, love you
You love me, love me, love me
a ra nal le hyang
no ye ma um mul (no ye ma u mul)
Oh I Love you, love you, love you
Are you love, love me baby
na do no rul sa rang ha nik ka a

Nan ba bo nan no man bo nun
ba bo nol sa rang he
nu ga mo ra go no lin de do
no man bo nun ba bo ga twel ke
ba bo nan no man bo nun
ba bo ne so nul ja ba jo
na ru an na jo
no man sa rang ha nun ba bo o

Nan no man seng gak
ka da jam du ro
kum so ge so no man bu ru da a
o nak a, a chi mul ke un de ay

Oh I Love you, love you, love you
You love me, love me, love me
a ra nal le hyang
no ye ma um mul (no ye ma u mul)
Oh I Love you, love you, love you
Are you love, love me baby
na do no rul sa rang ha nik ka a

Nan ba bo nan no man bo nun
ba bo nol sa rang he
nu ga mo ra go no lin de do
no man bo nun ba bo ga twel ke
ba bo nan no man bo nun
ba bo ne so nul ja ba jo
na ru an na jo
no man sa rang ha nun ba bo o

Baby want your love
baby want your love~
Baby want your love
Love you, love you
i'll take you in to my mind
baby want your love (ow ow a ow ow)
baby want your love ow ow

Nan ba bo nan no man bo nun
ba bo ko ma un gol
chin gu dul mo du bu ro wa he
na man bo nun ba bo te mu ne
ba bo non na man bo nun
ba bo.. on je na mi dul ke
u ri ham ke he
dul man pa ra bo nun ba bo o

Baby want your love
baby want your love~
Baby want your love
Love you, love you
i'll take you in to my mind

Baby want your love
baby want your love~
Baby want your love
Love you, love you
i'll take you in to my mind


No comments:

Post a Comment