Pages

Thursday 14 April 2016

Heize Feat. Yong Junhyung (BEAST) - Don't Come Back [Easy-Lyrics]


a jik do
bi gan ne rim myon
bis so ril
Beat sa ma
no rul ku jok gi gon he
gwen chan ja na
nan ne il do
al la mya nin
gu ri yu mi
nal ke ul ke pon he
nan da shi yan bon
na ye nol
an go ship po
jap ko ship po
no ye ban cha gin
nun so ges so
nal bo go ship po
i rok ke nol bo ne go
wes so ge
sal go wis so
hok shi no rel
duk ke dwe do
gun nyang duk ko
hul lyo jul le

non na ye ge
do ra o jim ma
nal boh jim ma
jin na cho ga
non heng bok ke ya
ha nik ka
nol dal mun sa ram
gwa heng bok ka ge sa ra

Oh, Okay
i gon nol gu ri
wo ha nun no re
but chol de ro
ha ji num ma ra ow he
hong nol le ge
da shi to ra ow ge
ha gi wi ye bu run nun
no re nun na
ni nik ka
sol jik ki ma ra ge Ah, Ah
I Wanna Go Back
i rok ke da na mai
jin ne fon ne
ha jim ma ni jen
na ra no ye gyok ten
na bo da nun
gun nyo ga
to ja ro li nun
go gat te

Ay, uk ki jim ma
nan no ye geh
ji gum cho rom
ga sa go ril pun
ang got to wa ni gol
sa bun do nom
ji an nun ni no re yeh
tang gil man kum
mu ri ga het ton sak rang
ngun jo gum mat
chi yan nun gol
gyang ko ji ra he
a ra duk ki ship gen
no wi yan li byol
gat tun so ri
na nan ni ya mot te
ku ge a nim dang jang
in no re mom cho
am mu i rop tong go cho rom
na ru ra na jwo

non na ye ge
do ra o jim ma
nal boh jim ma
jin na cho ga
non heng bok ke ya
ha nik ka
nol dal mun sa ram
gwa heng bok ka ge sa ra

Oh, man nya ge
ne ga no ye geh
jon nal gol go nak
no ye ji bak pes so
nol gi da ri ko
ik kon nak
pi ga ma ni ne rin
nun na re nun
jon na gil kon nwak
jam kan ni ko ya
ku gong gun nyang
da sho ya
mam yak ke ji
ji mal go jal seng ga kek
him du ro we jan nai
gi jo gin na yek
mal tu wa heng dong
gu ri go
ching gul man nal tek
do chak kan non
nang sang ne
nun chil bwa ya
he get chi
nom bu reng-al
ja gyo gi op so
nan jak shin nop so
no man kum jo un
yo ja ga dwe gi yen
ku res son nol
lo wa ju nun
gom mal go bang
bo bi yok son
no ye ge ba ra jin
nan na ye

i rok ke
do ra so jim ma
no a nin sa ram gwa
ot tok ke
heng bok ka ram ma rya
nan heng bok ke
ya ha nik ka
ni ga pi ryu we
nan ni ga pi ryu he
hu u..

ENGLISH Translation

When it rains
I still look for you along while making the raindrops my beat
I’m not ok, not even tomorrow
It’s obvious that longing will wake me up, not my alarm
I want to hug you and hold onto you, who was once mine
I want to see myself in your twinkling eyes
I’m living in regret after letting you go
If you ever hear this song
Please just listen and forget about it

Don’t come back to me
Don’t look at me, just pass me by
Because you have to be happy
Be happy with someone who resembles you

Ok, this is a song that longs for you
But don’t misunderstand
Cuz this isn’t a song to make you come back
I’ll be honest, I wanna go back
Everything is still in my phone
But now I know
She’s better for you than me

Don’t fool yourself
I’m just something you can use in your lyrics
I’m nothing to you
This song won’t even last 4 minutes
And our love wasn’t small enough to fit in it
Just tell me to piss off so I can easily understand
I don’t understand things like “this breakup is for you”
If that’s not it, then stop this song immediately
And come hug me like nothing happened

Don’t come back to me
Don’t look at me, just pass me by
Because you have to be happy
Be happy with someone who resembles you

If I ever call you
If I’m ever waiting for you in front of your house
Turn off your phone on rainy days
It’ll just be for a moment, it’s all a show
Don’t get weak and think carefully
You struggled because of my selfish ways
Even when you were out with your friends
You were too nice and always had to worry about me
You don’t deserve to be unhappy
I’m not confident to be a good person like you
So there’s no other way but to let you go
I don’t expect you to understand

Don’t turn away like this
How can I be happy with someone that’s not you?
I have to be happy
So I need you, I need you

Credits:

Eng - pop!gasa

No comments:

Post a Comment