Pages

Saturday 2 April 2016

Produce 101 (Make Some Noise) - 24 Hours [Easy-Lyrics | ENG]


na ye ge ma re jo
non ni ma um mul
ma re jo
non na ha na man
sa rang-an da go

na ye ge bo yo jo
non ni ma um mul
bo yo jo
non ne ga no rul
nuk kis su ik ge

mang so ri ji mal go
ju jo ha ji mal go
o so pal li ne ge da ga wa
ku mul de ji mal go
bing bing dol jim mal go
nes sa rang-ul
ne gen mo du
ka jo wa

no rang na range
i na ja
(ya i ya i ya i ya)
no rang na rang
sa rang ha ja
(ya i ya i ya i ya)
an bo myon
po go ship po to
ro jos som mos sal gek ko
bwa do bwa do
jo u nik ka a, ok ow

(You And Me, You And I)
o u rin chu wa
ha ja na
(You And Me, You And I)
mo ri but to
bal kut ka ji
(You And Me, You And I)
Oh u rin
sa rang ha ja na
(You And Me, You And I)
no wa na
i ship sa si gan,
i ship sa si gan
i ship sa si gan
i ship sa si gan
i ship sa si gan
i ship sa si gan
i ship sa si gan
i ship sa si gan..

nes so nul cha ba ba
no dang danga ge
cha ba ba
no go min na ji
mal go ja ba ba

nal han bon a na bwa
no gwa gam ma ge
a na bwa
not tol ji mal go
na ru ra na ba

mang so ri ji mal go
ju jo ha ji mal go
o so pal li ne ge da ga wa
ku mul de ji mal go
bing bing dol jim mal go
nes sa rang-ul
ne gen mo du
ka jo wa

no rang na range
i na ja
(ya i ya i ya i ya)
no rang na rang
sa rang ha ja
(ya i ya i ya i ya)
an bo myon
po go ship po to
ro jos som mos sal gek ko
bwa do bwa do
jo u nik ka a, ok ow

(You And Me, You And I)
o u rin chu wa
ha ja na
(You And Me, You And I)
mo ri but to
bal kut ka ji
(You And Me, You And I)
Oh u rin
sa rang ha ja na
(You And Me, You And I)
no wa na
i ship sa si gan,
i ship sa si gan
i ship sa si gan
i ship sa si gan
i ship sa si gan
i ship sa si gan
i ship sa si gan
i ship sa si gan..
no wa na
i ship sa si gan

no wa na
i ship sa si gan

ENGLISH Translation

Tell me, Plese tell me your intention
Tell me that you only love me only

Show it to me, show me your heart
Let me to be able to feel you

Don't hesitate, don't scruple
Faster come towards to me
Don't linger, don't spin around
Give all your love to me

Let's become lovers
(yay i yay i ya)
Let's us be in love
(yay i yay i ya)
If you can't see it
you will miss it
if we separate it might be hard to survive
No matter how it looks, it still look good

(You And Me, You And I)
Oh, both of us like each other
(You And Me, You And I)
From head to toe
(You And Me, You And I)
Oh, Both of us are in love
(You And Me, You And I)
You and I, 24 Hours
24 Hours, 24 Hours
24 Hours, 24 Hours
24 Hours, 24 Hours
24 Hours
You and I, 24 Hours

Hold my hand, Try to hold my hand openly
Don't worry, hold my hand
Hug me, try to hug me bravely
Don't be nervous, Hug me

Don't hesitate, don't scruple
Faster come towards to me
Don't linger, don't spin around
Give all your love to me

Let's become lovers
(yay i yay i ya)
Let's us be in love
(yay i yay i ya)
If you can't see it
you will miss it
if we separate it might be hard to survive
No matter how it looks, it still look good

(You And Me, You And I)
Oh, both of us like each other
(You And Me, You And I)
From head to toe
(You And Me, You And I)
Oh, Both of us are in love
(You And Me, You And I)
You and I, 24 Hours
24 Hours, 24 Hours
24 Hours, 24 Hours
24 Hours, 24 Hours
24 Hours
You and I, 24 Hours

You and I, 24 Hours.

Credits:

Eng - fullstopzyy (Youtube)

1 comment: