Pages

Friday 22 April 2016

Kim Bum Soo X KENZIE - Pain Poem [Easy-Lyrics | ENG]


nas son no rul
bo myon so
chi nun ne ga so ro wo
no mu da run no wa na
yo gik ka ji
do him du rok gun na

heng bo gi ran
gen no mu ho ryop da
jongi wi ye
ka duk ket don
chu ok jot cha
hui mi hop sun ni

sa rangi sot tul lo
chi u go
tos so ne ryo
ka bwa do
tong bin gas sum men
nam gyo jin mal lop so so
hap pu go ap pu da
shi rul so bwa do

ta ga ga myon
ku man kum
mo ro man chi nun
no gun na
tuk byo ret ton shi ja gun
but tonge i byo ri
dwe yos so

pyong bo man sa rangi do
ho ryop da
ham ke ut go
kok kyo han go
ne go shi don
no nun nu gun ni

sa rangi sot tul lo
chi u go
tos so ne ryo
ka bwa do
tong bin gas sum men
nam gyo jin ma ri op so so
ne an ne ne ga
hul go wis so~
sa rangi sot tu run ne ga

hol ma ye nun mul gwa
hol ma ye
bam mi yo ya
nol ji ul ka
ship ji nang ket ji man
on him da
he bo nel ke
a pu go hap pa do
bo nel ge

ho, no rul mi wo
hal ko ra gu
su man bon da
ji man bam dul
gus sot tun
shin nun mo du weh
kun na so
ho, u wo wo wo

ne gas sot tul lo
chi u go tos so ne ryo
ka bwa do
tong bin gas sum me
nam gyo jin
ma ri op so so
ne ya ne ne ga
hul go wis so..
sa rangi sot tu run ne ga

hol ma ye nun mul gwa
hol ma ye
bam mi yo ya
nol ji ul ka
ship ji nang ket ji man
on him da
he bo nel ke
a pu go hap pu da
shi rul so bwa do

ENGLISH Translation

Seeing you feeling strange
Feeling sad from the sunset
You and I, we are totally different
It has been tough so far

It is difficult to understand happiness
The memories full on the paper are now meaningless

I am not good at loving someone
I erase and write down again
There is no word left in my empty heart
It hurts and hurts
I write a poem

The closer I come to you
The farther you leave
Our special start
ended with a normal end
It is harder to have an ordinary love
We laughed together
We hugged
You used to belong to me but who are you now?

I am not good at loving someone
I erase and write down again
There is no word left in my empty heart
Myself inside is crying now

I am not good at loving someone
How much of tears and how many nights would I need to forget you
I won’t be easy
BUt I’ll put my mind to letting you go
Even it hurts and hurts, I’ll let you go

All the nights I tried to hate you, thousands times,
Those poor poems are over now

I am not good at loving someone
I erase and write down again
There is no word left in my empty heart
Myself inside is crying now

I am not good at loving someone
How much of tears and how many nights would I need to forget you
I won’t be easy
But I’ll put my mind to letting you go
Even I write a poem, it hurts and hurts

Credits:

Eng - ilyricsbuzz

No comments:

Post a Comment