Pages

Thursday 14 April 2016

XIA - How Can I Love You (Descendant Of The Sun OST Part.10) [Easy-Lyrics | ENG]


How Can I Love You
ku de nun na na yo
ne gem mal he jul
su in na yo
ne ma mi ku de mam
da mul su ik ke
ki rul yo ro jul
su in na yo

How Can I Stand With You
im mi shi jak dwen gol
na nun mom chul su
ga om nun de
nu nul to bo myon
on tong gu de ma ni
po in nun jon bu ga
dwen go jo,
Oh Love

Everyday I'll Give You
All Of My Love, u..
ne gen
cho um min sa rang
mus sun mal lo
pyo yo nul hal ka
Everyday I'll Give You
All Of My Heart, u..
ku del wi ye jun
bi han gu mal
jas shi ni nik ke
ma ral su is so
ko bi nas so mom
cho bo rin no ye ge
sa rang he

How Can I Stand With You
nu nul ka ma bwa yo
ne ga ku
de gyot te is so yo
ku de du bo re
ne ga da ul man kum
han go rum
da ga wa jul le yo,
Oh Love

Everyday I'll Give You
All Of My Love, u..
ne gen
cho um min sa rang
mus sun mal lo
pyo yo nul hal ka
Everyday I'll Give You
All Of My Heart, u..
ku del wi ye jun
bi han gu mal
jas shi ni nik ke
ma ral su is so
ko bi nas so mom
cho bo rin no ye ge
sa rang he

Everyday I'll Give You
All Of My Love, u..
ne gen
cho um min sa rang
mus sun mal lo
pyo yo nul hal ka
Everyday I'll Give You
All Of My Heart, u..
ku del wi ye jun
bi han gu mal
jas shi ni nik ke
ma ral su is so
ko bi nas so mom
cho bo rin no ye ge
sa rang he

ENGLISH Translation

How can I love you
Do you know?
Can you tell me?
So my heart can fill in with your heart
Can you open the way?

How can I stand with you
It has already started
I can’t stop
When I open my eyes, I can only see you
You became my everything
Oh Love

Everyday I’ll give you
all of my love
This is my first love
How can I express it?
Everyday I’ll give you
all of my heart
Words I prepared for you
I can say them with confidence
Even though you’ve stopped in fear
I love you

How can I stand with you
Close your eyes
I am next to you
Will you take a step to me
So I can touch your cheeks?
Oh Love

Everyday I’ll give you
all of my love
This is my first love
How can I express it?
Everyday I’ll give you
all of my heart
Words I prepared for you
I can say them with confidence
Even though you’ve stopped in fear
I love you

Everyday I’ll give you
all of my love
This is my first love
How can I express it?
Everyday I’ll give you
all of my heart
Words I prepared for you
I can say them with confidence
Even though you’ve stopped in fear
I love you

Credits:

Eng - pop!gasa

No comments:

Post a Comment