Pages

Thursday 21 April 2016

Vibe Feat. Gummy - 1 Year, 365 Days [Easy-Lyrics | ENG]


cho um bon sun gan
na nun no ra nun
go ra rak go
nu nul tun sung gan
sa rangi ra nun
go ra ra so

kum mo dun ge
da no a so
no wa ni myon nan dwel
gok ga ta so
nan no nul do pa
bo cho rom
i ja ri ye so

il lyon sam bem yuk
ship po il
nol ki da ri go
cho um but to
ji gum ka ji
no man sa range
hok shi ne mam mal ka
nu ma ni ron gol ka
ha ru ha ru
gyon dil su op so

man nam but to
hi byol ka ji
no yo ya ha go
da shi sa rang hal
sa ram do
no ha na nik ka
ap pa do nan no ya
nes sa rang-un no ya
il lyon sam bem yuk
ship po il lan no ya

ko ma un sa ram
te rol la rul
him dul ge he do
so jung han sa ram
so jung he so do
ap pun sa ram
ku mo dun ge da no ra so
nam nun gon sang chop pun
ni ra he do
nan yo jo ni pa
bo cho rom
hi ja ri ye so

il lyon sam bem yuk
ship po il
nol ki da ri go
cho um but to
ji gum ka ji
no man sa range
hok shi ne mam mal ka
nu ma ni ron gol ka
ha ru a ru
gyon dil su op so

man nam but to
i byol ka ji
no yo ya ha go
da shi sa rang hal
sa ram do
no ha na nik ka
ap pa do nan no ya
nes sa rang-un no ya
il lyon sam bem yuk
ship po il lan

no ya, no ya, no ya, no ya~

nat te yo nas so
ji gum ka ji
nol man na ryo go
na hon ja so yo
tek ka ji
nol gi da rin gol

myot bo ni gon no ya
sut chon bon don no ya
il lyon sam bem yuk
ship po il lan

no ya, no ya, no ya, no ya

ENGLISH Translation

The moment i saw you
I knew it was you
As soon as I opened my eyes
I knew it was love

All of it is you
It's you or nothing
So here i am again, Like a fool

For 1 year, 365 days
I wait for you
From the beginning to the end,
I Love you only
I wonder if you know how i feel
Am I the only one feeling this way
Each day is so hard to pass

From greeting to goodbye
It has to be you
If i ever love again, It will be you
Even if it hurts, It's you
My Love, It's You
For 1 year 365 days, It's you

It's you It's you It's you It's you

All this time since i was born, I waited
All this time i waited by myself to meet you
No matter how many times, It's you
A thousand times, It's you
1 year, 365 days
For me

It's you It's you It's you It's you

Credits:

Eng - 1theK 

No comments:

Post a Comment