Pages

Friday 19 August 2016

Kisum & Seulong - Finding Differences (Uncontrollably Fond OST Part.2) [Easy-Lyrics | ENG]


Hey Boy,
Show Me Your Love
You And I

Good Morning,
an nyong jo u
nat chi mi yah
ne ha run no ye mis sot cho rom
to bal geb bin nah
no rul man na go nan dwi
mo dung ge dal la jos
sut chang
ma gat ton ne is sang-en
no ram mu ji ge gat to sok
nu ring go rum go rim
mat cho ju nun ni ga ju wah
u ri du ri sai
go ril jop pyo ju
nun ni ga jo wa
You And I
dal mun jom mi man na
ti yop shim mal ge un
ner mis sok ka ji
tu jon bu dah

You And I
shi jak ke
sa rang al shi ga ni
ne gen mo ja ra
jo gum man dos so dul lo jwo
no mu ma ni dal mas so o
o hi ryo do
o ryo wo, o ryo wo o
ship chi ga an na a

Love You, Love You,
Love You
Love You, Love You,
Love You
Love You, Love You,
Love You

Hey!, Baby
I Wanna Be Your Light Light
nol bo myon shi ni nas
son no re bul lo lal la
So Cynical le don
no nun mot joh
ku ran ni me ryo gep pa
job bo ryos so
sol le ba ril jim mo ru ji
man na wa gat tun mam
mi gil ba ren no wam ke
ha go ship po mes sun gan
o jung ga nang gwang
ge nun shi rok
sa rang-ul wa gin shik kyo jo nan
ni yop pe ik ko ship po
Let's Play Hide And Go Seek
ni ga o di is so do
na nun no rul cha jus
su ga is so
ni ga jo wa so gu ro ji
pu dam su rok ke
dam mi yan
gun de nan no rul cham mul su op so

You And I
shi jak ke
sa rang al shi ga ni
ne gen mo ja ra
jo gum man dos so dul lo jwo
no mu ma ni dal mas so o
o hi ryo do
o ryo wo, o ryo wo o
ship chi ga an na a

ha go ship pun mal
dut ko ship don mal

no don na rang gat tun
seng ga gi yos sum jok kes so
sum gi ji mal go
ma re jo Boy

hon ja ram mot
tet ton ma al (hon ja ras
su ha ji mot te dom mal)
sa rang he

I Love You, I Love You
to gak ka i wa
ne son ja ba jul le
na ye ge
nun nop pu ni ya
shi ga ni mom
chos su myo on
ku res su myon
cho gum do, cho gum do o
nol po go ship po

Love You, Love You,
Love You
Love You, Love You,
Love You
Love You, Love You,
Love You

ENGLISH Translation

Hey boy
Show me your love
You & I

Good morning
Hello, good morning
My day shines brightly like your smile
After I met you
Everything changed
My life used to be like a monsoon
But now there is a rainbow
I like you for matching my slow footsteps
I like how you shorten the distance between us
You & I, we’re so alike
Even your clear smile, everything

You & I, let’s start
There’s not enough time for me to love
Please hurry a little
We’re so alike
So it’s actually harder
It’s not easy

Love u love u love u
Love u love u love u
Love u love u love u

Hey baby I wanna
be your light light
When I see you, I get so excited, I sing
You’re so cynical but you’re hot
I’ve fallen for your cool charms
Maybe my heart is fluttering too much
But I hope you feel the same way
I wanna spend every moment with you
I don’t like ambiguous relationships
Give me assurance of love
I wanna be next to you
Let’s play hide-and-go-seek
Wherever you are, I can find you
It’s because I like you
Sorry if that’s too much
But I can’t hold it in

You & I, let’s start
There’s not enough time for me to love
Please hurry a little
We’re so alike
So it’s actually harder
It’s not easy

Words I wanna say
Words I wanna hear

I hope you think the same way
Don’t hide it, tell me boy

Words I couldn’t say by myself
(Words I couldn’t say by myself)
I love you

I Love u I love u
Come closer, hold my hand
I only have you
I wish time would stop
I wanna see you a little more

Love u love u love u
Love u love u love u
Love u love u love u

Credits:

Eng - pop!gasa

No comments:

Post a Comment