Pages

Saturday 7 October 2017

Roy Kim - You Belong To My World (While You Were Sleeping OST Part.3) [Easy-Lyrics | ENG]


ne gas su mi sol len da
i ki bun jo un nuk kim
u nu na ge su myo dun
hyang gi ro un no yes sum gyol
jom nu jo do gwen chan da
o chap pi nan no ras so
han go rum shik chon cho ni
na yem ma u mul du du rin no

You Belong To My World
You Belong To My Heart
se sangi u ril mi ro net do
ni gyot ten hang sang ne ga it da

nul kum kwo on nal du ri
ne nu nap pe pyol cho jo
hwa nan ni mo sup pu myo
na ye ha ru rul dal len da

You Belong To My World
You Belong To My Heart
se sangi u ril mi ro net do
ni gyot ten hang sang ne ga it da
You Belong To My World
You Belong To My Heart
shi ga ni hul lo do ne yop pe
hang sang ni ga is sum myon jok ket da..

ji gum ni ga do gu rip da
gyot te is so do gu rip da a
no rul hyang han na ye ma um mi
ha nop shik ko jo gan da
You Belong To My World
You Belong To My Heart
yong wo nin no ra nul su ik ge
shi ga nim mom chwos sum myon jok ket da

ENGLISH Translation

I feel good in my heart
Your breathing fragrance
It’s okay if it’s a little late
Slowly one step at a time
You knocked my heart

You belong to my world
You belong to my heart
The world pushes us
I’m always near you

The days I’ve always dreamed spread out before
My eyes looking at your face
I feel good about my day

You belong to my world
You belong to my heart
The world pushes us
I’m always near you
You belong to my world
You belong to my heart
Time after time, next to me
I wish I had you all the time

I miss you more now
I miss you even if you are by my side
My heart toward you
It grows without limit
You belong to my world
You belong to my heart
To be able to hold you forever
I hope the time has stopped

Credits:

Eng - ilyricsbuzz

No comments:

Post a Comment