Pages

Thursday 1 June 2017

LOONA/Kim Lip - Twilight (Prod. by Cha Cha Malone) [Easy-Lyrics]


o nul dos se byok se shi
to nu nit to jo ja na
hi bu rul dop po so bwa do
chon jang man ba ra bo da
yang du rul se o bo da
at chim mi o gi nun
ha nun gol ka

ba mun do gi ro
jo mang gal ten deh
chu wo gun gip pot jom
mang gal ten deh
tas su het tong gus song gil
pu du ro un mok so ri
nok op shin jam dul su op soh
Oh Babe Babe
chang ka ye
du ri wo jin dal bim ma jo doh
no gat ta, no gat ta
Oh Babe Babe
I Can't Sleep

kop pi gat ji nen na bwa
kap pe in tas sul ha ji
not te mek i ron go na nya
che gul top pyol cho bwa do
nu ne jal lan du ro wa
monga nip pe gem man
a na bon da

ba mun do gi ro
jo mang gal ten deh
chu wo gun gip pot jom
mang gal ten deh
tas su het tong gus song gil
pu du ro un mok so ri
nok op shin jam dul su op soh
Oh Babe Babe
chang ka ye
du ri wo jin dal bim ma jo doh
no gat ta, no gat ta
Oh Babe Babe
I Can't Sleep

i ro na ran
at chim jon hwa do oh
jal ja ra nun
jo nyok in sam mat jo
dok i sang om nun go get jo o
i jen om nun gon ga yo oh
(chu wo gun gip pot jo man gal ten de)
I Miss You Babe
tas su het ton gus so gil
pu du ro un mok so ri
nok op shin jam dul su op soh
Oh Babe Babe
chang ka ye
du ri wo jin dal bim ma jo doh
no gat ta, no gat ta
Oh Babe Babe
I Can't Sleep

ba mun do gi ro
jo mang gal ten deh (I Can't Sleep Anymore)
chu wo gun gip pot jom
mang gal ten deh
Oh Babe Babe
yu na ni (Missing You Babe)
pan ja gi nun job byo ra na gah (Call Me)
no gat ta, no gat ta
Oh Babe Babe
I Can't Sleep

2 comments:

  1. I know it's a lot but could you do locos new album 'bleached', water by dumbfoundead and Sam kim feat. Loco "think about' chu"? No rush! Thanks so much

    ReplyDelete
  2. Hi! Can you do Kassy - 굿모닝 (Good Morning) (Fight For My Way OST Part 2)? Really love that song! Also awesome blog! Been here to learn every Korean song. Thanks for making it so much easier!
    I also did my first ever Korean cover of I MISS YOU - SOYOU [GOBLIN OST] using your easy lyrics! Hope you'll check it out :)
    https://youtu.be/l1F4nmXmjc8

    ReplyDelete