Pages

Thursday 6 October 2016

LEE HI - MY LOVE (Moon Lovers : Scarlet Heart Ryeo OST Part.10) [Easy-Lyrics | ENG]


nul mol li
so jik kyo man bwat cho
nes sa rang-in
gok gat tas so ku u de

gat tun ma hu min
jul la rat cho
da run go sul bo
ha ji man

ba ram cho rom
i mon ji cho rom
jap pi ji ga an na
bo i ji an na

Remember Love You
I Love You
sa rang-in jul mi dok ko
un myongi ra bul lot jo

Remember Love You
I Love You
ku de nun dong jas so ge
ne ga sal go in nun de

na ye ge ma an
te dap pe jwo yo
hwit chongi nu un
nal but cha ba jwo yo

ne sa rang,
ne sa rang, hu

nem ma um met change
ne ri nun, mm
num mu ri de
dap pe ju ne

ne ge, i rul su om nun
ni nyon ni ran
it jo ya man ha nun sa ram

mo ro ji nun
na ye sa rang-ul
bo ne jwo ya he yo
ne ga a ni ni

Remember Love You
I Love You
sa rang-in jul mi dok ko
un myongi ra bul lot jo

Remember Love You
I Love You
ku de nun dong jas so ge
ne ga sal go in nun de

na ye ge ma an
te dap pe jwo yo
hwit chongi nu un
nal but cha ba jwo yo

ne sa rang,
ne sa rang

ENGLISH Translation

I always watched over you from afar
Because you seemed like my love

I thought you felt the same way
Although you were looking somewhere else

Like the wind, like the dust
I can’t catch you, I can’t see you

Remember love you
I love you
I believed it was love
I called it destiny

Remember love you
I love you
I am living in your eyes

Only answer to you
Hold onto me when I’m swaying

My love, my love

The tears that fall
Down the window of my heart
They answer me

You’re someone who I can’t have
A person I have to forget

My love is getting farther away
I need to let you go
Because it’s not me

Remember love you
I love you
I believed it was love
I called it destiny

Remember love you
I love you
I am living in your eyes

Only answer to you
Hold onto me when I’m swaying

My love, my love

Credits: 

Eng - pop!gasa

No comments:

Post a Comment