Pages

Monday 17 October 2016

Do Hyeok Lim - Goodbye (Moon Lovers : Scarlet Heart Ryeo OST Part.13) [Easy-Lyrics | ENG]


ki yok ka go in ni
nol jik kyo ju go ship don
han sa ram
kok kut chi
jinge jo nol ba ra bom myon
nun mu ri nal got gat ta

sa range no ma nul
ki yok ke hon je na
jik kyo ju go ship don
na ras so..

ton na ga nun
no ye dwi yes so
ul mo gi myo
no rul ba ra bo go is so so

sal da ga
ne ga seng gang nal te
ho nun na reng gak ku ri ul te
hon je dun na rul cha ja wa jwo
se wo ri hu run de du

yong wo ni
nes sa rang
ku ri wo do na nan nyong
no rul wi yes so na nu ran nyong
ne ga sum so ge so
sa ra in nun nol wi he
u sul ge
hi je nun han nyong

sa range no ma nul
ki yok ke hon je na a
jik kyo ju go ship don
na ras so..

ton na ga nun
no ay dwi yes so
ul mo gi myo
no rul ba ra bo go is so so

sal da ga
ne ga seng gang nal te
ho nun na reng gak ku ri ul te
hon je dun na rul cha ja wa jwo
se wo ri hu run de du

yong wo ni
nes sa rang
ku ri wo do na nan nyong
no rul wi yes so na nu ran nyong
ne ga sum so ge so
sa ra in nun nol wi he
u sul ge

ki da ryo jwo
kas sum map pun ma rul sum gin che
ku jo du ra so jwo
in se op shi ga jwo
nal do ra bo ji ma ra jwo

no ay ge ko bek ka go ship pun
i ma ra jik ka ji mot tes so

ne senge ka jang
sa rang-et ton
sa ram mun no yot ta gu
ma ral ke

nes sa rang
ku ri wo do na nan nyong
no rul wi yes so na nu ran nyong
ne ga sum so ge so
sa ra in nun nol wi he
u sul ge
hi je nun han nyong..

ENGLISH Translation

Do you remember?
A guy who wanted to protect you
I got chocked up when I see you
It feels like I’m going to cry

Love you, I’ll remember you forever
Because I wanted to protect you

I was behind of you while you’re leaving
I was looking at you with tears

One day when you think of me
Or when you miss me
Please come find me whenever
Even time goes by

My forever lover, goodbye even I miss you
goodbye for you
I’ll smile for you who live in my mind
goodbye for now

Love you, I’ll remember you forever
Because I wanted to protect you

I was behind of you while you’re leaving
I was looking at you with tears

One day when you think of me
Or when you miss me
Please come find me whenever
Even time goes by

My forever lover, goodbye even I miss you
goodbye for you
I’ll smile for you who live in my mind
goodbye for now

Wait for me with hiding sad words
Just go without saying
Please don’t look back at me

I couldn’t say this word
The one who I love the most in the world is you

My forever lover, goodbye even I miss you
goodbye for you
I’ll smile for you who live in my mind
goodbye for now

Credits:

Eng - pop!gasa

No comments:

Post a Comment