Pages

Monday 21 March 2016

OH MY GIRL - One Step Two Step [Easy-Lyrics | ENG]


ha ha a, ha a
ha a a
ku den no di jum
kot go in na yo
ha ha a, ha a
ha a a
Say You Love Me
Say You Love Me

Nal si ga no mu cho wa
sang sanga cho
ku de wa so nul jap ko
nu nul ma ju ha go
tu bap, tu bap
tu bap, tu bap, I Do
tu bap, tu bap
tu bap, tu bap, I Do
han sum
do mot chat jo
nab byong-in ka bwa yo
ma ja yo ne ga ne ga
na rul na rul
cho wa he

Ni ga han bal
jak du bal
jak mo ro ji myon
nan se bal
jak da ga gal ke
u ri ye
ko ri ga do i sang
mo ro ji ji an ke
ni ga han bal
jak du bal
jak da ga o myon
nan ku de
ro so i sul ke
u ri yes sa rangi
pa ru ge
nuk kyo ji ji an ke
Say You Love Me
Say You,
du ru rut tut du
Say You Love Me,
Say You Love Me

Si won nam pa ram
bu nun
on dok wi ye
dot cha ri kal go nu wa
ku de wa
it da myon
tu bap, tu bap
tu bap, tu bap, I Do
tu bap, tu bap
tu bap, tu bap, I Do
han sum
do mot chat jo
nab byong-in ka bwa yo
ma ja yo ne ga ne ga
na rul na rul
cho wa he

Ni ga han bal
jak du bal
jak mo ro ji myon
nan se bal
jak da ga gal ke
u ri ye
ko ri ga do i sang
mo ro ji ji an ke
ni ga han bal
jak du bal
jak da ga o myon
nan ku de
ro so i sul ke
u ri yes sa rangi
pa ru ge
nuk kyo ji ji an ke
Say You Love Me
Say You,
du ru rut tut du
Say You Love Me,
Say You Love Me

On And On
On And On
mang so ri jim ma
Oh o oh, o ow
ne ge Oh o oh, o ow
cho gum man do
Ow, cho gum man do
cho gum do da ga wa yo
do i sang-un
mo ro ji jim ma yo
cho gum do da ga wa

Ni ga han bal
jak du bal
jak mo ro ji myon
nan se bal
jak da ga gal ke
u ri ye
ko ri ga do i sang
mo ro ji ji an ke
ni ga han bal
jak du bal
jak da ga o myon
nan ku de
ro so i sul ke
u ri yes sa rangi
pa ru ge
nuk kyo ji ji an ke
Say You Love Me
Say You,
du ru rut tut du
Say You Love Me,
Say You Love Me

Ni ga han bal
jak du bal
jak da ga o myon
nan ku de
ro so i sul ke
u ri yes sa rangi
pa ru ge
nuk kyo ji ji an ke

ENGLISH Translation

ha ha ah ha ha ha ah ah
Around where are you walking around
ha ha ah ha ha ha ah ah
say you love me say you love me

The weather is so nice, imagine it
Holding hands with you, looking in your eyes
dduba dduba dduba dduba I do
dduba dduba dduba dduba I do

I didn't sleep one bit, it seems like I'm ill
That's right, I I
Like you you

If you go one step, two steps away from me
I'll take three steps closer to you
So the distance between us
Will no longer be too far

If you come close to me
with one step, two steps
I'll stay still next to you
So our love
Doesn't feel fast

Say you love me say you
ddu roo roo ddu ddu
say you love me say you love me

On top of the hill where the cool wind is blowing
If i'm laying down with you with the mat beneath us
dduba dduba dduba dduba I do
dduba dduba dduba dduba I do

I didn't sleep one bit
I think i have a disease
That's right, I I
I like you you

on n on on n on don't hesitate
uh uh uh uh uh to me uh uh uh uh uh
A little bit more oh a little bit more
Come a little bit closer
Don't go any farther away
Come a little bit closer

If you go one step, two steps away from me
I'll take three steps closer to you
So the distance between us
Will no longer be too far

If you come close to me
with one step, two steps
I'll stay still next to you
So our love
Doesn't feel fast

Credits:

Eng - blouge.tistory . com

No comments:

Post a Comment