Pages

Friday 2 January 2015

Eddy Kim - Empty Space (Reasonable Love OST Part 2) [Easy-Lyrics]


Gut ten
mol lan na bwa
we ru wo tan
sa shi rul
jo gum
ji na myon
sa mu chil
go ra nun gol

Ik suk kan
gong gi ma jo
tak kal te
ya sok kan
sa rang ma jo
dung-ul do lil te

Mu o sul
cha ul su do
mek kul su do
om nun ga
sum man kyo ne
bin gong gan~

Empty Space
gu mongi
na bo ryo
ko jo man
ga nun na pum
please
come back to me
come back

Empty Space
hon ja nun
du jo hi
mel su
om nun gam jong dul
please
come back to me
come back to me

Ay sok kan
gam jong ma jo
ob so i jen
yak sok kan
sa rang ma jo
dung-ul do lil te
ye ay i ye
ye

Mu o sul
cha ul su do
mek kul su do
om nun ga
sum man kyo ne
bin gong gan~
u wo~

Empty Space
gu mongi
na boh ryo
ko jo man
ga nun na pum mi
please
come back to me
come back

Empty Space
hon ja nun
du jo hi
mel su
om ner
ner gim mi
please
come back to me
come back

Empty Space~
say wo hu
Oh babe
Please comeback
comeback to me
comeback
comeback to me

Hu u wa wa
ay This space
they should
gave it to me
it's driving me crazy

Don't you
wanna comeback
please comeback
please comeback
comeback
comeback to me
ye hu uu hu~

hu hu hu u wah
hu hu hu u ah

No comments:

Post a Comment