Pages

Thursday 8 January 2015

MC MONG Feat. Sweden Laundry - Sick To Death Part.2 [Easy-Lyrics]


Can't break
my heart
the next time
i gave you
the last time
your love's
no longer in my mind
i never
cry for you
Good bye to you
don't want you back
here in my life

O je i ne
ma ji mak gi
yo gun no wa
ku il bun do an dwe
nu jon na
han tong mah
ko gi so a ma
pil lim mi
kung kyos
ke jin nen
du pon de
ju jim ja gi ga

Ok ji ro
sul lo to he
da bet go shi pun
chu ok ka ji do he
i bi ro
mo gul lom
(bi ro mo gul nom)
kun ne no
go no jo nal we he

Chen yom mes
su me do mung
ma ru me
jin nul lo jin je
chek ga
mi mu ge
pyon na ge
nol bo ne jo ya he
dal go na
a ni myon su ge

Wake me up
i yang mong-es so
Hate my self
do won mang-es so
i got
nothing to lose
Love is
yesterday news

Gal tek ka ji
na ga bol le
ne sa rang
nun nam gyo
du bo ga
ne ga sal go na
a ni myon juk go na
al su it ge

I to on ji
na ga get ji mo
wa i go ri
do a nim mo
I got
nothing to lose
Love is
yesterday news

Can't break
my heart
the next time
i gave you
the last time
your love's
no longer in my mind
i never
cry for you
Good bye to you
don't want you back
here in my life

Se byok ki
bal ka
o go te yange
ha nu re
ji bung
wi ro ban
jum ga ril
jum du nu nul
tu ge dwi
ni ga yo pe
it tan du shi me
il sa rang-an
du shi
hon ja mal lo
no wa de
wa la nun da

Ne mek i ri nek
i ri heng
bo wi yes
sa nik kan
heng bok kan
o nu ri op so
sa rang
ma nul won nan got
du re bi ye nok
ay ge o dun ge
ha na do op so

Wake me up
i yang mong-es so
Hate my self
do won mang-es so
i got
nothing to lose
Love is
yesterday news

Gal tek ka ji
na ga bol le
ne sa rang
nun nam gyo
du bo ga
ne ga sal go na
a ni myon juk go na
al su it ge

I to on ji
na ga get ji mo
wa i go ri
do a nim mo
I got
nothing to lose
Love is
yesterday news

Can't break
my heart
the next time
i gave you
the last time
your love's
no longer in my mind
i never
cry for you
Good bye to you
don't want you back
here in my life

Ne ga na ran
o du ma ge so
gak ku mu nul
gi man ne so
i byo ri do
kul ma bwa so
ju gul
man kum
hi mi du ro so
Ne ga na ran
o du ma ge so

Can't break
my heart
the next time
i gave you
the last time
your love's
no longer in my mind
i never
cry for you
Good bye to you
don't want you back
here in my life

Gal tek ka ji
na ga bol le
ne sa rang
nun nam gyo
du bo ga
ne ga sal go na
a ni myon juk go na
al su it ge

I to on ji
na ga get ji mo
wa i go ri
do a nim mo
I got
nothing to lose
Love is
yesterday news

Gal tek ka ji
na ga bol le
ne sa rang
nun nam gyo
du bo ga
ne ga sal go na
a ni myon juk go na
al su it ge

I to on ji
na ga get ji mo
wa i go ri
do a nim mo
I got
nothing to lose
Love is
yesterday news

Can't break
my heart
the next time
i gave you
the last time
your love's
no longer in my mind
i never
cry for you
Good bye to you
don't want you back
here in my life

No comments:

Post a Comment