Pages

Monday 29 February 2016

Girls' Generation - Honey (Perfect For You) [Easy-Lyrics | ENG]


So won nul mal he yo
ne ga du ro jul ke
me il bam
hon ja ki do
man ha ji mal go
nal sa rang ha nun mam
al go in nun gol
nal sa gwi go
shi pok ton
no ye so won nul

Stupid Baby,
na do ki do wet cho o
ku de gan na a al
sa ranga ge
dwe gi rul

Honey, nam mi dul
su ga ob jo
u ret ton
gu de yol gul
na rul ba ra bom myon
o nu se hwan ni
ut go in nun gol lyo
ne ga gu del
heng bok
ka ge he yo
I'm Perfect For You

Sa ranga ge dwe nun
i ron na ri o myon
no wa ha go pun nil
ma ni seng ga get cho
ji gum ne yop pe so
na ye so nul jap ko
gon nun nol bo myon
a mu seng ga gi an na

My Sweet Baby,
gun nyang i de ro do o
no mu ju wa aa
sa rangi ran
ni yu ro o

Honey, nan sa rang
ha go it cho
yok shim man
ko ja jon shim sen
ne ga byon ne ga jo
o nu se ma mi
no gu ro wo jo yo
gu de ga
nal heng bok
ka ge he yo
I'm Perfect For You

Na so won ni it cho
na ye sa rang
yong won ha ge
he jo yo
jong mal
chak ke jil ke yo~

Ho ow o o o
Please Ow Make
My Wish Come True

Honey, nam mi dul
su ga ob jo
u ret ton
gu de yol gul
(na rul bom myon)
na rul ba ra bom myon
o nu se hwan ni
ut go in nun gol lyo
ne ga gu del
heng bok
ka ge he yo
Perfect For You

Honey, nan sa rang (sa ranga go it cho)
ha go it cho
yok shim man
ko ja jon shim sen
ne ga byon ne ga jo
(byo ne ga jo)
o nu se ma mi
no gu ro wo jo yo
gu de ga
nal heng bok
ka ge he yo
I'm Perfect For You

ENGLISH Translation

Tell me your wish, I will make it come true
Don’t just pray every night at home by yourself
Your heart that loves me,
Your wish that wants to be with me
Stupid baby, I prayed for this too
That you would come to love me

Honey, I cannot believe it
Whenever you’re sad,
if you just look upon my face
You will suddenly smile joyfully
I can make you happy
I’m perfect for you

I thought many times of the things we could do
When that day comes we would love each other
When I look at us walking together holding hands
Nothing else comes to my mind

My sweet baby, just leave it like this
It’s so wonderful with this reason of love

Honey, I am loving you
This greedy and prideful person
I am is slowly changing
Suddenly, my heart becomes more open
You make me happy
I’m perfect for you

I have a wish
That you would forever be my love
I will become more caring for you

OH~ PLEASE OH, MAKE MY WISH COME TRUE

Honey, I cannot believe it
Whenever you’re sad,
If you just look upon my face
You will suddenly smile joyfully
I can make you happy
I’m perfect for you

Honey, I am loving you
This greedy and prideful person
I am is slowly changing
Suddenly, my heart becomes more open
You make me happy
I’m perfect for you

Credits:
ENG - wonderfulgeneration

No comments:

Post a Comment