Pages

Monday 8 February 2016

SKULL & HAHA Feat. Kwon Jung Yeol (10cm) - Beautiful Girl [Easy-Lyrics | ENG]


Non na ye
Beautiful Girl
ka ji ji an nun
sat tang gat tun
non na rul
jo gup pa ge
yol bak ke he
dal kom ha
ge nal ya gol lyo
non na ye
Beautiful Girl
da run not ton
yo jal bo wa do
ne nu nen
on tong no ya
o jing no ya
a mu got to
hal su ob so

Ot cho da
nol bok ke dwe
got to gak
ka wo ji go
o nu sung gan na
ni ga ob shi
nun dan
myo pun jo cha
cham gi
him du ro jo
ne sun na ru
rer sok
ni ga dam ma
shi dwe jo
i kop pi sok
ha yan sol tang
cho rom
nol sam ki go
ma gu hwi jok
go shi po (hwi jok go shi po)
it chom ga ri jim ma
gu ges
su gi jim ma
pa do pa do
da shi
do bo go ship ko dun
i je nu gul
bwa do
no ru bo yo

Non na ye
Beautiful Girl
ka ji ji an nun
sat tang gat tun
non na rul
jo gup pa ge
yol bak ke he
dal kom ha
ge nal ya gol lyo
non na ye
Beautiful Girl
da run not ton
yo jal bo wa do
ne nu nen
on tong no ya
o jing no ya
a mu got to
hal su ob so

Listen
da shi ner go
son no
chi ya ner ka yo
No No No
gak kerm shin ni
gat cha
jung bu ril te do
No No No
nan no man
ba ra bo nun de
no nun
da run go sul we
i de ro chong
mal chu
gul ko mang gat ta
No No No
Hey Girl
nu nul ga ma do
nu ni bush shin got
nu na nol i gyo
cha gu da run
nam ja cha nun
Naughty Girl
du gun du gun
na ye ge
im ma cho jum myo o
a mu ri
i ju ryo he do
ha dul set
ha na dash
chom mu ro
ne mam mi
ne mam de ro
dwe chi ran na
ku jo All Night Long
Yol dep pam mi
Mind Girl

it chom
ga ri jim ma
gu ges su gi jim ma
pa do pa do
da shi
do bo go ship ko dun
i je nu gul
bwa do
no ru bo yo

Non na ye
Beautiful Girl
ka ji ji an nun
sat tang gat tun
non na rul
jo gup pa ge
yol bak ke he
dal kom ha
ge nal ya gol lyo
non na ye
Beautiful Girl
da run not ton
yo jal bo wa do
ne nu nen
on tong no ya
o jing no ya
a mu got to
hal su ob so

la la la
lala
rul la rul la
rul la la la
lala
rul la rul la
rul la la la
nol gak ko
shi pun go ol
(Hallo Hallo)
la la la
lala
rul la rul la
rul la la la
lala
rul la rul la
rul la la la
nol gak ko
shi pun go ol

Non na ye
Beautiful Girl
ka ji ji an nun
sat tang gat tun
non na rul
jo gup pa ge
yol bak ke he
dal kom ha
ge nal ya gol lyo
non na ye
Beautiful Girl
da run not ton
yo jal bo wa do
ne nu nen
on tong no ya
o jing no ya
a mu got to
hal su ob so

ENGLISH TRANS.

You’re my beautiful girl
Like candy that I can’t unwrap
You make me impatient,
you make me mad
You sweetly tease me
You’re my beautiful girl
Though I see other girls
My eyes are only on you,
only you
I can’t do anything

I started to see you and get close to you
And at some point, without you
I can’t stand even a couple minutes
You are my sweet taste in my bitter days
Like the white sugar in this coffee
I want to swallow you and mix you up

Don’t cover your mouth, don’t bow your head
I look and look but want to see you again
Now whoever I see,
I see you

You’re my beautiful girl
Like candy that I can’t unwrap
You make me impatient, you make me mad
You sweetly tease me
You’re my beautiful girl
Though I see other girls
My eyes are only on you, only you
I can’t do anything

Listen,
I won’t ever let go of this hand,
no no no
Even when you get irritated sometimes,
no no no
I only look at you, but why are you elsewhere?
I think I will really die,
no no no
Hey gurl, I close my eyes
But you still dazzle,
who can win over you?
You keep looking for other guys,
naughty girl
When I kiss you with a pounding heart
No matter how much I try to forget
One, two, three,
I come back to the start
My heart won’t listen to me
Just all night long
yuh deh pon mi mind gurl

Don’t cover your mouth, d
on’t bow your head
I look and look but want to see you again
Now whoever I see,
I see you

You’re my beautiful girl
Like candy that I can’t unwrap
You make me impatient,
you make me mad
You sweetly tease me
You’re my beautiful girl
Though I see other girls
My eyes are only on you,
only you
I can’t do anything

Lalala
I want you
(Hallo, Hallo)
Lalala
I want you

You’re my beautiful girl
Like candy that I can’t unwrap
You make me impatient,
you make me mad
You sweetly tease me
You’re my beautiful girl
Though I see other girls
My eyes are only on you,
only you
I can’t do anything

Credits :
ENG - pop!gasa

No comments:

Post a Comment