Pages

Sunday 24 February 2019

So Hyang - Only My Heart Knows (Hymn of Death OST Part.1) [Easy-Lyrics | ENG]


ku de gu ri um me to ha ru ga
ku de bo go ship po nun ga ma yo oo
jak ku man ne gyot tul mo ro ji nun
ku dem mos sub
an dwe yo an dwe yo
a an dwe

u ri sa rang ha myon an dwe get jo
jong mal sa rang-un i gi jo gi jo oo
ku de ba ra bo nun
ha ru gat to him du na yo
ga sum mi ga sum mi
a ap pa

sa rang-an man kum a pun ga bwa yo
sa rang ha myo nan dwel sa ra mi ra so oo
nu nim mo ro do
gwi ga mak kin de do
ku de rul sa rang hal su ma nit da myon
ga sum ma nal jo
nes so jung-an sa ram
no man ba ra bo myon ne ma mi a pa..
sa rang han man kum
a pun ga bwa yo
sa rang ha myo nan
dwel sa ra mi ra so

ku de ki da rim me to ha ru ga
na nun ku ri um man pum go sal jo oo
ne gen sang cho ta win na mu re do
gwen cha na yo
a pu go a pu go
a ap pa

sa rang-an man kum a pun ga bwa yo
sa rang ha myo nan dwel sa ra mi ra so oo
nu nim mo ro do
gwi ga mak kin de do
ku de rul sa rang hal su ma nit da myon
ga sum ma nal jo
nes so jung-an sa ram
no man ba ra bo myon ne ma mi a pa..
sa rang han man kum
a pun ga bwa yo
sa rang ha myo nan
dwel sa ra mi ra so

sa rang han man kum a pun ga bwa yo
sa rang ha myon nan dwel sa rangi ra so

ENGLISH Translation

Another day passes with longing for you
I only wanna see you so I close my eyes
But you keep getting farther away from me
No, no, no

Can’t we be in love?
Love is so selfish
Another day of just looking at you is so hard
My heart aches

It hurts as much as I love
Because you’re someone I shouldn’t love
Even if I grow deaf and blind
If only I can love you

Only my heart knows, my precious person
Whenever I look at you, my heart aches
It hurts as much as I love
Because you’re someone I shouldn’t love

Another day passes as I wait for you
I only live with longing
I don’t care about having scars
It hurts, it hurts, it hurts

It hurts as much as I love
Because you’re someone I shouldn’t love
Even if I grow deaf and blind
If only I can love you

Only my heart knows, my precious person
Whenever I look at you, my heart aches
It hurts as much as I love
Because you’re someone I shouldn’t love

It hurts as much as I love
Because you’re someone I shouldn’t love

Credits:

Eng - pop!gasa

No comments:

Post a Comment