Pages

Monday 15 May 2017

SUNNY & LUNA - It's Me (To The Beautiful You OST) [Easy-Lyrics | ENG]


sa range sa range
sak rang he
chon bo nul ma re dom mot ja ra
ku ri wo ku ri wo
kuk ri un
sun gam mak da dok ku ri wo
pu ru go pu ru go
buk ru myon
jak ku man to o ru nun ol gul
ba ra go ba ra go
ba ra myon
on jeng gan ni
ga ne ma ma ra jul ka

o jing no bak kem mok ru nun
gu ron na ya
nom ma nus sa range jul
sa ram ba ron na yah
nol man nan se sang-ih
ne gen gi jok gat tun
ni ri rah ku ron go ya
o jing no ma nul won
ha nun gu ron na ya
nom ma nul jik kyo
jul sa ram dob ba ron na ya
ni gyot te
no man pa ra bo nun
ku gen na yah
mi ryon han na ya

ni ol gul
ku ri da jam dul myon
kum so ges so ra do man nal ka
wo na go wo na go
won ha myon
on jeng gan ni ga ne
mam a ra jul ka

o jing no bak kem
mok ru nun ku ron na ya
nom man nul sa range jul
sa ram ba ron na ya
nol man nah ses sangi
ne gen ki jok gat tun
i ri rah ku ron go ya
o jing no ma nul won
ha nun gu ron na ya
nom man nul jik kyo
jul sa ram dob ba ron na ya
ni gyot te
no man ba ra bo nun
ku gen na ya

nem ma um mim mal ha jan na
nop pu ni ra gok
ma ra jan na a
no rul nom man sa ranga nun
i ron na yak i gen na ya a

o jing ne ge man dul lyo
jul sa rang ye gi
han sa ram ma nul sa rang
het tan gu ron ye gi
hon ja man gan jik ke
a mu do mo ru nun sa rangi
ba ron na ya

o jing nol wi ye bu
ru nun sa rang no re
o jing ne ge man dul li nun
gu ron no re
nul gyot te
ne ge man dul lyo jul
sa rang no re
bu ru nun na ya

ENGLISH Translation

I love you, I love you, I love you
Even if I say it a thousand times, it’s not enough
I miss you, I miss you –
each moment that I miss you, I miss you more
I call you and call you and call you
and your face keeps floating up
If I hope and hope and hope,
will you know how I feel someday?
It’s me who only knows you –
the person who will only love you is me
It’s because meeting you
was like a miracle to me
It’s me who only wants you –
the person who will only protect you is me
It’s me who is only looking at you by your side, a fool

I draw out your face –
will I see you in my dreams when I’m asleep?
If I want you and want you and want you,
will you know how I feel someday?

It’s me who only knows you –
the person who will only love you is me
It’s because meeting you
was like a miracle to me
It’s me who only wants you –
the person who will only protect you is me
It’s me who is only looking at you by your side

My heart is speaking,
it’s saying that it’s only you
I love you, I love you alone, that’s me

This love story is only for you to hear
A story about how I loved only one person
Keep it for yourself –
this love that no one knows about, it’s me

I’m singing this love song only for you
A song that can be heard only by you
It’s me who will always sing you this
love song for only you

Credits:

Eng - pop!gasa

No comments:

Post a Comment