Pages

Monday 29 May 2017

FTISLAND With Kim Na Young - Love Sick [Easy-Lyrics | ENG]


ku ri ul
te nun ga mum myo
to jal bo in nun
ku ron sa ram
i ju ryo ha go
ji u ryo ham myon
do ma ni seng gak
ma nun sa ram

gu sa ram
ko gol ko ra go
ne gas su me he ron
ko jim ma rul ha go
ko gol ko ra nun
ma ru na net jim man
ki da ril su bak ke om nun sa ram

no mu nam ma
ni sa rang han chwe
nol lo mu nam ma
ni sa rang-an chwe
nan no ro in neh
ku ma nun che ro wi ne
ki da ri mu ral ko wit ta go

gus sa ram
ko gol ko ra go
ne gas su me he ron
ko jim ma ru ra go
ko gol ko ra nun
ma ru na net jim man
ki da ril su bak ke om nun sa ram

no mu nam ma
nis sa rang-an jwe
nol lo mu nam ma
ni sa rang-an jwe
nan no ro i ne
ku ma nun chwe ro wi ne
ki da ri mu ral ko it ta go

ku de na rul
hi rok kem mol lit to
na gan to jwo pu di je bal
nul la ay ge
mam mo ji nan sa ram
ne ge nu num mul man jwot ton sa ram
nul hon jas so
man nal go it ta go

nol lo mu nam ma
nis sa rang-an chwe
nan no ro i ne
ku ma nun chwe ro wi ne
ki da ri mul al ko it ta go
ne ga dom man
nis sa rang-an jwe
nol lo mu nam ma
ni gu ri wo han chwe
nan no ro i ne
ku ma nun chwe ro wi ne
num mul lo al ko wis sot ta go
hi rok ke

ENGLISH Translation

When i miss you, I close my eyes
And I can see that person better
I try to forget and erase
But i get reminded of that person more

I told myself a hurtful lie
That that person would come back
That person never said like that
But just waiting is what I only can do

The sin of loving that person a lot
The sin of loving you a lot
Because of you, and because of sin
I suffer from waiting
 
I told myself a hurtful lie
That that person would come back
That person never said like that
But just waiting is what I only can do

The sin of loving that person a lot
The sin of loving you a lot
Because of you, and because of sin
I have to wait

You left far away from me
You’re always bad to me
You only made me cry
I always suffer alone

The sin of loving you a lot
Because of you, and because of sin
I have to wait
The sin of loving you more than you love me
The sin of missing you a lot
Because of you, and because of sin
I suffer from tears

Credits:

Eng - kagasa.com

No comments:

Post a Comment