Pages

Saturday 17 December 2016

Yoo Yeon Jung, DAWON (WJSN) - Fire & Ice (The Snow Queen 3 OST) [Easy-Lyrics | ENG]


son de jim ma
wi yom mal jim mol la a
got tu ron a rum dap ji man
sa rang-un bek un
gok gwa dal lak an
nol no gil dut
nu ni bu shi jim ma an
num mul dok o ro buk ke hal

sa rang-un mat chi
wih ho man Fire And Ice
o ow, o ow
sa rang-un mat chi
wih ho man Fire And Ice
o ow

Hey, je jom bwa
mong ga nuk ki mi wa a
chak kan chok kyon gil
ha ji man
nol pek ki ji an ke
jos shim me he
Love's Like A GAME
dal kum ma ge jim ma an
al su rok gol chi
ap pun nil

sa rang-un mat chi
wih ho man Fire And Ice
o ow, o ow
sa rang-un mat chi
wih ho man Fire And Ice
o ow, o ow
sa rang-un mat chi
wih ho man Fire And Ice

te ron bi ba ram mek
on ses sangi
o ro but dus shi
sul pum mim mol a chi get chi
ha ji man gu rul
hyang-an jin shil han mak um man
it dam myon
on je dun kot chun pi get chi

hi je nu nul to
yong gi ga it dam myon
han bon shi jak ke bol le
Like A Fire And Ice

du sa rangi
o ro but chi an ke
so ro we son gok chap go so
yong wo nin nok gyo
juk kil ba re
Love's Like A GAME
wi yom ma get ji ma an
al myon sop pat jot du nun gol

sa rang-un wol le
dal ko ma Fire And Ice
o ow, o ow
sa rang-un wol le
dal ko ma Fire And Ice
o ow, o ow
sa rang-un wol le
dal ko ma Fire And Ice

te ron bi ba ram me
on sse sangi
o ro but dus shi
sul pum mim mo ra chi get chi
ha ji man gu rul
hyang-an jin shil han mak um man
it dam myon
on je dun kot chun pi get chi

hi je nu nul to
yong gi ga it da myon
han bon shi jak ke bol le
Like A Fire And Ice
o ow, o ow

sa rang-un wol le
dal ko ma Fire And Ice
o ow, o ow
sa rang-un wol le
dal ko ma Fire And Ice
o ow, o ow
sa rang-un wol le
dal ko ma Fire And Ice
o ow, o ow
shi jak ke bol lem
no wan na Fire And Ice

ENGLISH Translation

Don’t touch me, it might be dangerous
I may be beautiful on the outside
But love is different from what you’ve learned
I’m dazzling enough to make you melt
But I can make your tears freeze

Love is like dangerous FIRE AND ICE
OH, OH, OH, OH
Love is like dangerous FIRE AND ICE
OH, OH

Hey, look at her, I’m getting a feeling
She’s acting like she’s nice
But I’m careful not to have you stolen
LOVE’S LIKE A GAME
It may be sweet
But the more you know, the more your head hurts

Love is like dangerous FIRE AND ICE
OH, OH, OH, OH
Love is like dangerous FIRE AND ICE
OH, OH, OH, OH,
Love is like dangerous FIRE AND ICE

Sometimes, the whole world may freeze
From the rain and wind
Sadness will rise up
But if I have my genuine heart for you
Flowers will always bloom

Now open your eyes
If you have courage
Let’s start
LIKE A FIRE AND ICE

So our love won’t freeze
Let’s hold each other’s hands
I hope we will forever melt each other
LOVE’S LIKE A GAME
It may be dangerous
I know but I keep falling

Love is like dangerous FIRE AND ICE
OH, OH, OH, OH
Love is like dangerous FIRE AND ICE
OH, OH, OH, OH,
Love is like dangerous FIRE AND ICE

Sometimes, the whole world may freeze
From the rain and wind
Sadness will rise up
But if I have my genuine heart for you
Flowers will always bloom

Now open your eyes
If you have courage
Let’s start

LIKE A FIRE AND ICE
OH, OH, OH, OH,
Love is like dangerous FIRE AND ICE
OH, OH, OH, OH
Love is like dangerous FIRE AND ICE
OH, OH, OH, OH,
Love is like dangerous FIRE AND ICE
OH, OH, OH, OH,
Wanna start with me? FIRE AND ICE

Credits:

Eng - pop!gasa

No comments:

Post a Comment