Pages

Wednesday 7 December 2016

Kang Seung Yoon - You (Love For A Thousand More OST) [Easy-Lyrics | ENG]


sa ra ji go
byon ne ga go
yong won ta wi nop ta go
mi do wat ton na ye ge do
jol te byo nat chwi yan nun gon

gu gon a man no o
nes sa rang-un no o
gu gon ba ron no o
ne jon bu nun no o

da dul tok gat te
sa rangi ran
gam jong so mo shi man
su jal de gi yom nun ji
mong chong-eh go ul so gen ne ga
me bon nal myon so do
sa rangu ret to das shi

guk kut chun on je na
so rom mi wo ha da
kyol gu gen bo ryo jin nan
to ap pa hal gol la ra

i bon ne do yok shin nam
gyo ji nun gon na get ji
ot chap pi to na man du go
sa ra ji get ji

a nun dwe do
i sanga ge do
nom ma num mong gat dal la
i jek ka ji wan dal la
ne get tak but tos
son to na jin an get da myos
sok sa gin nol mi do
po go ship po

sa ra ji go
byon ne ga go
yong won ta wi nop ta go
mi do wat ton na ye ge do
jol te byo nat ji yan nun gon

gu gon a man no o
nes sa rang-un no o
gu gon ba ron no o
ne jon bu nun no o

ni ap pes sol ten (weh)
pyong so ne mos sup
kwan dal li jak ku man ja ga
jo ga nun ji
cho gung-an dwe
i ron ne ga o sek kes so
hok shin nan no ga nal
shi ro a jin na nul ji

hon ja gok jonga da
nal to na myon not jo na
ha nun seng ga gi das
shin na rul cha ja on da

i bom ma jo na ol lob
bo ryo jim myo no chot ji
nom ma jo nal du go
sa ra ji myo no chot ji

mu so wos so
du ryo wos so
tol go win nun nal gam sa
a na ju nun gus sung gan
ne gwi ye da de
got to na ji ang ket dam myo
sok sa gi nun nol mi do
po go ship po

sa ra ji go
byon ne ga go
yong won ta wi nop ta go
mi do wat ton na ye ge do
jol te byon na ji yan nun gon

gu gon a man no o
nes sa rang-un no o
gu gon ba ron no o
ne jon bu nun no o
jol te byon na ji yan nun gon

gu gon a man no o
nes sa rang-un no o
gu gon ba ron no o
ne jon bu nun no o
no

ENGLISH Translation

Everything disappears and changes
There’s no such thing as forever
That’s what I believed
But the one thing that’ll never change

That’s probably you, my love is you
That’s you, my everything is you

Everyone is the same
Love is a waste of emotion
A useless act
I look so foolish in the mirror
Every time, I know this
But I fall in love again

The end is always the same
We’ll hate each other
And I’ll be left alone
I know I’ll get hurt

This time, the one who is left behind
Will be me again
You’ll leave me here
And disappear anyway

I know this but strangely
Something about you is different
It’s different from yesterday
You stick to me and whisper to me
Saying that you won’t leave
I want to believe you

Everything disappears and changes
There’s no such thing as forever
That’s what I believed
But the one thing that’ll never change

That’s probably you, my love is you
That’s you, my everything is you

When I’m next to you
I’m not like myself
I keep getting smaller
I can’t get used to this
I worry that you won’t like me
Because I’m so awkward

I worry by myself
What if you leave me?
Those thoughts come to me again

What if I get left alone
Yet again this time?
What if even you leave me
And disappear?

I’m afraid, I’m scared
But the moment you embraced me
Who was trembling
You whispered in my ear
That you won’t leave me
I want to believe you

Everything disappears and changes
There’s no such thing as forever
That’s what I believed
But the one thing that’ll never change

That’s probably you, my love is you
That’s you, my everything is you

Credits:

Eng - pop!gasa

No comments:

Post a Comment