Pages

Tuesday 27 September 2016

Baek A Yeon - A Lot Like Love (Moon Lovers : Scarlet Heart Ryeo OST Part.7) [Easy-Lyrics | ENG]


ot jom myon
ot cho da mal ha ji mut tan
gam cho no hun
bim mi ri is so
o di so ot tok ke
shi jak dweng gon ji
gi yong mot te do
no rul hyange is so

no don na wa gat tun
seng ga gul ha go win nun ji
ku ge je il
gung gum he ji gum do na..

sa rang-in dut
a nin dut
hek gal lyo han dam myon
chi gum na ru ran na
jo gom min op shi
kas sum mi twin dam myon
sa rangi ma ja
gut ten go bek ke jul le

ni gyot te ni yop pe
ne ga in nun de
we nom mo run chok
na rul pi ye ga ni
dul kyo bo ril ka bwa
kas su mul chwi go wis so so
tu gun go ri nun
ni shim jang so ri, ho..

sa rang-in dut
a nin dut
hek gal lyo han dam myon
chi gum na ru ran na
jo gom min op shi
kas sum mi twin dam myon
sa rangi ma ja
gut ten go bek ke jul le

hu ris so rom mol li do ra
on man kum
nol sa ranga go
ship pun de..
jop pa ran ha nul wi
ron ne ma hum mul
go bek ke bol ka
sum gyo wat ton
nes sa rang-ul
I Love You

sa rang-in dut
a nin dut
he gal lyo han dam myon
chi gum na ru ran na
jo gom min op shi
kas sum mi twin dam myon
sa rangi ma ja
gut ten go bek ke jul le

no do ba ron na ra go

ENGLISH Translation

Accidentally I couldn’t tell
I have a hidden secret
Where and how it started from
I can’t remember but I stand toward you

Do you think like as me
I’m still wondering that a lot

A lot like love
If you are not sure
Just hug me without worrying
It’s love if your heart is beating
If you are, will you confess me?

Around you, I’m beside you
Why are you pretending you don’t know that and avoid me?
I was hiding my heartbeat sound for fear of you listening
Beating sound of my heart

A lot like love
If you are not sure
Just hug me without worrying
It’s love if your heart is beating
If you are, will you confess me?

I want to love you as much as we’ve been waiting
Should I confess my mind above that blue sky
My hidden love, I love you

A lot like love
If you are not sure
Just hug me without worrying
It’s love if your heart is beating
If you are, will you confess me?

You also love me

Credits:

Eng - ilyricsbuzz.com

No comments:

Post a Comment