Pages

Saturday 6 April 2019

THAMA Feat. Joo Young - Question [Easy-Lyrics]


a mu do om nun bam
4 AM hon ja
jang mun no mo bo ye nun so ul
Right Before The Sunrise
Oh Sh!t i gam song So Tight
Let Me Feel This Little Bit Alone
u ri jib byu ga, Ow Yeah

no rel man du ro jul ji
seng gak ka ji mot te ji
I'm Gonna Have A Glass Of soju
ju wa ji a nul jong do man
Only Myself, Just By Myself
That's Right I Want It
na hon ja man Fcuk Everybody Else
he ga din ne, Oh..

nan nu ni gam gyo bwa ah
I See People Livin' Life
non no don sal mul
sal go in nun ji ih

Just About To Throw
A Question Like
myos shi i i ro na
myos shi i jam du ro o
Just About To Walk Around At Night
ja mu no ji ra na
i dop shi nun So Bright
a jik ha lil du rin na ma
in nung go mang gat ta
ko fi de mun ma nun na nya
ne jong shin sang te ga
jong da bu ral lyo ju ging ko nyong
gwe rop pi ja na
I Say I Say, You Say No..

I Am Sittin' Sippin Wine
jam dul su ob so
bul go ji nun bul bit gwa
chwi ye ga nung gol
I'll Be Fine Though
ik suk kan gol Feels Like
Out Of Seoul No
o nul do ne ga jing gok gat ta
I Know This Game
i gil su ob jan na
jam dul gi on bal ga
mu gos ship pun jil mun na na

Just About To Throw
A Question Like
myos shi i i ro na
myos shi i jam du ro o
Just About To Walk Around At Night
ja mu no ji ra na
i dop shi nun So Bright
a jik ka lil du rin na ma
in nung go mang gat ta
ko fi de mun ma nun na nya
ne jong shin sang te ga
jong da bu ral lyo ju gi bo dan
gwe rop pi jan na
I Say, You Say You Say No..

Just About To Throw
A Question Like
myos shi i i ro na
myos shi i jam du ro o
Just About To Walk Around At Night
ja mu no ji ra na
i dop shi nun So Bright
a jik ha lil du rin na ma
in nung go mang gat ta
ko fi de mun ma nun na nya
ne jong shin sang te ga
jong da bu ral lyo ju ging ko nyong
gwe rop pi ja na
I Say I Say, You Say No

No comments:

Post a Comment