Pages

Tuesday 8 August 2017

Nucksal, Hanhae, Rhino & Joo Woochan Feat. Dynamic Duo - 1 Out Of N (Show Me The Money 6) [Easy-Lyrics | ENG]


pyo nan o seb ba ren Flip Flop
dung gun shik tak wi ye shik sa
ip pa nul mo got chi wo ga byop ge
gut da men sa i jok ken na non nek
N bu nek il lo

yeh, bu di gong gang ha gem man
ja ra da o ra nun
bu mo nim gi de nuh
gyo bo gul ga ra ip go ya ja shik
ga ni na chuk
ne nuk kum
ke nu myos shi man bu nil lo
um mak ka ro gal ge om ma
de ak te rot chi wo bo ryot tom mi re nun
su i deb bum be
num mus su hes sat tu ni nat chung ne
nun gu bek gu jos sam bu ne il lo

Ay, gu gol lo gap sum me gyot dam myoh
ut cha na mian bi shi sek kit du ri gwa yoh
na ye jam je ryo get to
da ra den dam myon
gwa yon ga ma ni bo da nun
gap pa jwo a de gim ma ryon
gu re ja yon
su rop gek ke ne bak ku rut du ru pek ji
gu seng mat chu gi ye ban chan
du run dwes sun ni
jon bu ga jo gam myon dwe gom
mu run ta ran na ya en
no net dam ma ra mo gul te nik ka

la in nom myo do jun bi dwes sum je
nek kot tam mo goh
no ne be gop pung go a ra Beat
ja bam mo go nok sa ri yong-un
ma mu ris sol go
ji ru dat to ron na
Shout Out To Los
u ri je min nun gob bo ryo bwa yo gi
gyong jengi a ni ya
na ro mong nun go ji
u rik ki ri ki ri ki ri
jun bi dwes sum mu
ut cha na bo yo jwo
imma Let's Get It Get It Get It

pyo nan o seb ba ren Flip Flop
dung gun shik tak wi ye shik sa
ip pa nul mo got chi wo ga byop ge
gut da men sa i jok ken na non nek

Okay Rhino,
ma um gat ta son ne ga da
so go ship ji man
no nu run jon buk em
bu nek il bang
jok jo ri gyot cha
a nun yo ro sek gal
du rul dunge no i jon
bu da nuk kyo u rin get
jo nun jip dan
sa i da nun ne ga shik kyo jom do nel ge
shi wo na ge mas shi got jo rong
go ri ge rep pe
sok shi yo ne ji nun ne re bun no rut ge he
nam byo na ji a nun
ni on je dun gom sek ke

ut cha ni me ni jo bul lo dom mi ri
a mak o nu run bo ro jil go ya
uk ki nun ni ri
shik ku ron no i du res sum
ju gi nun ni ri
ji na ge pung
gi nun hyang gi pi ryo om nun gi mik
ne ga mol ma ra dun ji
no in nuk kyo ne ga ol
ma na kun ji no in jol manga dun ji
tom myol manga dun ji
shing yong-an so gal gi rul ga
son manga dun wom manga dun ji

i gon nu rik ki ri sok nen
4 wo du gak ja mos sul mam kot ne
ne ja ril jak ko na rul wan song he
ma nu rep po nun ne gek ui mun don jon ne
ne gak ot tok ke
yo gik ka ji wan nun ji ye de
sol myonge
dal la ha myon ni bang bo bi jel
mot ji jik
jul gi nun ne mo su bul bo go ban songe
wan song dwen
na ye Sh!tttt

lai no nuk kop pul so
du ri ba da bo ryo da go bul jwo yoh
u ris sung nik ko bul jwoh
sa i jok ke mok ja u ring kop pul luk yeh
sai ju nun do bul lo
u ri bi yut ton
ching gu dul da bul lo
yo gi da du hyong
dul sa in ba da jul ke
i jen jal bwan nu ga sa rang ban
nun ji juk gek

to na go ship pok pi ren che ro
hil gop jo gak ja rip pi ja ro
chis sun nu ron na gen na
nun da gak ut cha ni ya nip doh
ne i ri man
cha nun ji gu ban dep pyon
beng gin jil li nik ka krus su bep pyon
do ra bo ni
jon so rul sun gok gat ta
gu ris su ro ma shin hwak sok pyon

sok so gi don na dul le mi yes
so i jen se
ji be dal lin shang dul li ye
ru shap pe do jom dul lyot ta ga
gak ka un gos se ye yak kes
so sango ji nu ro mil
sal mun jing gu rop ge bep
op ta ga do ri yo
na nu sang de rul ju neh
yah, na ye mok so ris su me
dam man na nu juk ke jon
se ge rus su weh

pyo nan o seb ba ren Flip Flop
dung gun shik tak wi ye shik sa
ip pa nul mo got chi wo ga byop ge
gut da men sa i jok ken na non nek
N bu nek il lo

bum ba bum ba bum ba
bum ba bum ba bai
N bun nek il lo
bum ba bum ba bum ba
bum ba bum ba bai
N bun nek il lo
bum ba bum ba bum ba
bum ba bum ba bai
N bun nek il lo
bum ba bum ba bum ba
bum ba bum ba bai

(Okay Woochan Let's Go)
hyonga dul ma ja na
song jang gi rab
be ga no mu gop pa ju gin
nu net tem mak go was so
o din jim mo ru get ji man
ji gum mu rik ki rik i mi
jun bi dem man chang gat tun nis
shik ki jo ne bal li mok je in
bun ne il bang-ul chu gu
Ay, dol i sang na nul
go nop chik gi ya bu su
Ay, heng got chi bun na ne shik sal
jo jung bun
Ay, bu rup gob bu na myon
bin dung de ji mal go
cha ja non net ja ri yo gik
kwak cha bo ryos so, So Full

it cha yes son nun du ri
ko ji go
it cha yes son ni bul bol li go
so ri rul jil lo ji
Ay, sam cha yes son je de ro
ju gyok got che gu dop
gon na o no rin ne
bal la ni o ji
wol le nan sho mi mok go rik ga won
dul mi yo sok
ku mul cha da bo ni yok ka ji wa ne
gol gop pu mi ram ma ran nom dul
ya, One Shot te

pyo nan o seb ba ren Flip Flop
dung gun shik tak wi ye shik sa
ip pa nul mo got chi wo ga byop ge
on nu run nu rit du rin na non neh
N bu nek il lo

bum ba bum ba bum ba
bum ba bum ba bai
N bun nek il lo
bum ba bum ba bum ba
bum ba bum ba bai
N bun nek il lo
bum ba bum ba bum ba
bum ba bum ba bai
N bun nek il lo
bum ba bum ba bum ba
bum ba bum ba bai
(N bun nek il lo)

ENGLISH Translation

Comfortable clothes, flip flops on my feet
Eating on a circular table
I’m lightly eating this up
Then I’ll fairly share
To 1 out of N

My parents only wanted me to be healthy
But I changed out of my uniform
And spent thousands of hours in night classes or breaking dreams
I’m gonna go make music, mom
I gave up college but did I make any money?
Yeah right, I was just 1/3 of a group
Who had to pay losses to the company
If I had to put a price on that
Woochan, sorry- if those idiots knew my potential
Instead of just watching, they should pay me back
Now I naturally steal their food bowls
Cuz now they’re just an assortment of side dishes
Just gotta take it all and pour out the water
Cuz I’m gonna eat you all up
Rino, Myundo, if you’re ready, eat theirs all up
I know you’re hungry, eat the beat
Nucksal hyung, do the dishes at the end
Shout out to Los, let’s do something fun
This isn’t a competition, this is sharing
Just among us
If you’re ready, Woochan, show us dude
Let’s get it get it get it

Comfortable clothes, flip flops on my feet
Eating on a circular table
I’m lightly eating this up
Then I’ll fairly share
To 1 out of N

If I could, I’d treat you all but
Today, it’s 1 out of N
Through all the colors mixing
I feel you all, we’re a killer group
I ordered the coke, I’ll pay a bit more
Cuz my rap will clear up your insides and make you laugh
I won’t change, always look me up
Woochan, call up your manager ahead of time
Today, something funny’s gonna happen
Something to hush you loud ones up
A thickly spreading scent, don’t need a gimmick
Whatever I say
You can feel how big I am
You can despair or fail
I don’t care, I’ll go my way
You can be jealous, you can resent me
This is a 4WD we wrote, each of us so fly
I take my place and I complete it
A lot of rappers questioned me
About how I came this far
If you want me to explain, this is the best way
Look at how I enjoy my life and reflect
My completed shiiiiiiiitt

Rino with your horn
Trample them all, give them fear
Give us the cup of victory
Let’s drink from it fairly
We have couple looks, sizes double
Call all your friends who laughed at us
I’ll give them Dynamic Duo’s autograph
Now look who receives love here
I wanna go to Firenze
With seven pieces of pizza
We’ll share with the cheese hanging
Woochan, take one more bite
Tomorrow’s feast will take place on the other side of the earth
Sick of airplanes, let’s take a cruise
I look back and saw I wrote a legend
A Greek or Roman myth
I used to be a troublemaker son
Now I hang new chandeliers at home
I went to the shop and reserved a place nearby
For shark fin soup
Life disgustingly takes away
Then gives you people to share with
My voice is in my breath
And I’ll share it with the whole world

Comfortable clothes, flip flops on my feet
Eating on a circular table
I’m lightly eating this up
Then I’ll fairly share
To 1 out of N

To 1 out of N
To 1 out of N
To 1 out of N
To 1 out of N

Hyungs, that’s right, I’m so hungry cuz I’m going through puberty
I came here cuz of the killer smell, though I don’t know from where
This was a feast prepared for us
Now let’s eat before it gets cold, 1 out of N
Nothing more to share now, an irreducible fraction
Don’t need a handkerchief, I have enough table manners
If you’re jealous and mad, don’t be lazy, find your own spot
This place is full though, so full
First round, their eyes were big
Second round, they dropped their jaws and yelled
Third round, they fully enjoyed it
It was the rebellion of the young boy who flipped over his books
The Show Me necklace was my #1 dream
I searched for my dream and now I’m all the way here
All you who think that’s nothing but foam
Yo, one shot

Comfortable clothes, flip flops on my feet
Eating on a circular table
I’m lightly eating this up
Then I’ll fairly share
To 1 out of N

To 1 out of N
To 1 out of N
To 1 out of N
To 1 out of N

Credits:

Eng - pop!gasa

No comments:

Post a Comment