Pages

Saturday 5 December 2015

BTS (BANGTAN BOYS) - Outro : House Of Cards [Easy-Lyrics]


To wit
te ro wo
to wi yom me
So Bad (Why)
u rin Yeah
do bot
ti gi dwo
ji tenga gi do
So Hard (Hard)
han dwe

i mi a go
i so do oh
mom chul
su ga
ob so so oh
No Way No Way
No Way
su rot jo

Shi ga ni
ji na gal
su ro oh
do mang ga jo ga
gi man ne eh
No Way
No Way
to mu no ji
nun gol ah

Ka du ro man
dun jip
gu so ge so
u rin
ku chi bo in
de do
go su ro jin
de do
kat du ro man
dun jip
ba bo ga chi
u ri in
ho derk
ku mi re do
i de ro
jo gum do
Stay Yeah

Ne i ri ran ge
ob der shi ih
da um mi ran
gon nob
der shi ih
ji gum ne gen
nun na pe
no rul pen
mo dun ge
ji dok ki
kam kam ma
no dum mi ji
bo rut
cho rom ma reh
u rin gyol gu
ge nan dwe ay eh
gu re do
na ges sok ba reh
ma ji mak
do no wa ham
ke ra myon
I'm Okay

i mi a go
i so do oh
mom chul
su ga
ob so so oh
No Way No Way
No Way
su rot jo

Shi ga ni
ji na gal
su ro oh
do mang ga jo ga
gi man ne eh
No Way
No Way
to mu no ji
nun gol ah

Ka du ro man
dun jip
gu so ge so
u rin
ku chi bo in
de do
go su ro jin
de do
kat du ro man
dun jip
ba bo ga chi
u ri in
ho derk
ku mi re do
i de ro
jo gum do
Stay Yeah

11 comments:

  1. Hello Awesome blog, i appreciate your hard work really helps alot.

    If you don't mind can i make a request ? Skip By: Tahiti

    Thank you

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorry For Late Reply (Computer Problem)~~~
      Done ^-^
      You're Welcome ~

      Delete
  2. Can you do BTS Crow tit please

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorry For Late Reply (Computer Problem)~~~
      Done ^-^

      Delete
  3. Can you also Ma City and Dead Leaves - BTS

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Sorry For Late Reply (Computer Problem)~~~
      Done ^-^

      Delete
  5. thank you so much, i wanna cover this song hehe

    ReplyDelete